Ultimele Tampenii

Plagiat la Fumigene
—————————–
Pustanu asta de pe ilegal.3xforum.ro crede ca a descoperit mina de aur la mine in Nitro si mi’a furat reteta de fumigene punct cu punct ! fratica, scrie bre sub reteta de unde ai dat copy-paste, ca nu se supara nima !

Update: Poze cu fete la SIAB 2007
—————————–
da, am mai pus cateva poze cu fete de la SIAB pe ShockMe ! Aici e prea multa ingramadeala pentru poze , deja am pus unele in Poze SIAB 2007 … dar, aveti alte poze aici ->: GIRLS and CARS si aici ->: SIAB ROMANIA ( desigur via by zosolino “creditul” e la […]

Brancusi – Kiss Contest, Prima Editie 2007
—————————–
Poze de la putin mediatul concurs al sarutului , tinut pentru prima data anul acesta in parcul Tg-Jiu … chiar langa Poarta Sarutului, desigur. Poze cu concurentii: ( 5 cupluri, cel cu numarul 6 a disparut) Castigatorii concursului recordul sarutului prima editia 2007 (un cuplu simpatic din Slatina) Au gastigat la extragera a doua pentru ca in prima extragere […]

2 Girls 1 Cup
—————————–
Este vorba despre ceva cum sa va zic eu voua , ceva gen ogrish, ceva tare scarbos … poate atat de scarbos incat ar fi bine sa alegeti un alt articol din acest blog sau chiar sa inchideti pagina daca stiti ca nu aveti probleme cu “stomacul” Clipul ( Girls 1 Cup, it`s about […]

MySQL query cache
—————————–
MySQL tuning – MySQL query cache: To speed up query, enable the MySQL query cache, before that you need to set few variables in mysql configuration file (usually is my.cnf or my.ini) For linux /etc/my.cnf 1st: set query_cache_type to 1. (There are 3 possible settings: 0 (disable / off), 1 (enable / on) and 2 (on demand). 2′nd: set query_cache_size […]

Bun Venit in Romania
—————————–
Veche dar buna si o las ca dedicatie pentru bididii care mi’au luat’o inainte cu blovrajeala si ma refer la aia care au avut nete vere acum ani de zile, pe cand la noi inca era la moda modem 56k … mesajul e : Sunt eu mic , n’am nici un an Nu’mi sta’n cale nici un […]

Aurul, LEII si Inflatia
—————————–
Daca acum 20 de ani ati fi depus la C.E.C. o caramida de AUR si acum v-ati duce la ghiseu sa ridicati economiile in AUR si sa presupunem ca ar fi adunat si ceva dobanda ce ati primi ??? RASPUNS: O CARAMIDA DE PLUMB! Asa sta treaba in cazul LEUlui desigur ca daca ar fi […]

Tablog
—————————–
un Tablog Offline de ceva vreme … brb … da chiar PS. Pot face eu un tablog online , ceva mai TUNAT ? sau a’ti brevetat ideea de TaBlog?

RDS 3G , va dau un pont!
—————————–
Stiati ca: … nu stiati 100% ca RDS3G.RO este un domeniu liber si puteti sa’l cumparati la fel ca si RDSGSM.RO . De ce zic si ce importanta are ? Pai are pentru ca RDS are si divizie separata pentru telefonie mobila: RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii integrate de televiziune si telecomunicatii […]

Raiffeisen Bank (unde-i cecu vere ?)
—————————–
Asta ma intreb si eu cu ce se ocupa Raiffeisen Bank in timp ce io’mi vad de treaba mea ? Am depus cecul adsense Marti, 2 Octombrie si daca pana azi, 12 ctombrie CEC-ul nu a fost incasat e clar ca: – ori nu a fost trimis din Tg-Jiu la timp (au uitat de el – ori […]

Leave a Reply

