CRISTINA boschetara, obosita, constipata, urata cu spume, botanista, gunoi, carpa obosita

Deunazi am primit un mesaj pe yahoo 360:

You have a new Yahoo! 360 message from cristina.

Cine dreq mea e nef..ta asta de cristina … sa ma pis pe fata ei daca eu stiu dar iata cam cum suna mesajul de la respectiva:

esti prost ca noaptea

adica nu, esti mai prost ca noaptea si mai esti si naspa pe deasupra. Esti frustrat, complexat si prost-am mai zis dar trebuie subliniat. daca esti smecher si nu te uiti la tv pt. ce mai faci comentarii?! Pentru ce esti prost si urat…..:))))

Ce treaba are tv-ul cu comentariile mele sau daca ma uit sau nu. Pesemne ca esti constipata de la atatea telenovele din dragoste pentru urata la care’ti belesti dintii dimineata in oglinda!

🙂 funny nu ? hahaha , unde oi fi zis eu ca sunt frumos n’am nici o idee dar e clar ca tu esti mai urata ca noaptea, cum zicea papy un prieten de’al meu: urata cu spume frate. Ia ici niste poze cu flindiricu asta de fata retardata si plictisita de viata:

si sa te fac celebra retardat’o uite ca’ti pun si un link spre profilul tau rahatzit din yahoo 360:

http://360.yahoo.com/profile-5.T0xc0yaa_Mvp5_0XINSUSet4_h

Concluzia:
Arati mai bine din spate decat din fata, ai un muian de mai mare dragu, botanist’o.
Data viitoare sa stai in banca ta carpa obosita ce esti, de unde kakatu matii ma cunosti tu pe mine ? Sarii gongoiu din p*zda cu o opinie de 2 lei despre mine ;)) … dute si mai freaca’ti coatele pe vre’un gard si nu mai obosii lumea cu comentariile tale impertinente, boschetaro!

Leave a Reply

