Cel mai tare blog al tuturor timpurilor: Avatare Messenger

Cel mai tare blog al tuturor timpurilor !!!

Cum vine asta ? simplu… am zis ca chestia cu avatarele astea prea e in serios luata de altii si asa am hotart sa obordez treaba din alt punct de vedere, altfel sau mai bine zis intr’un mod inedit biggrin2.gif mai ales de mine , conservatorul! O intrebare am pentru mine: cat timp va dura pana cand vor incepe altii sa ma copieze ? ca de dus sa mor daca’i duce capu pe unii vere nici sa se duca la WC-u nu stiau tot parintii i’au invatat, eu sunt sincer pe mine nu m’a invata nima, faceam acolo und’mi venea, adica pe mine … hihihihi wink.gif … nu zic ca ma duce “bibilica” am si eu IQ mediu ca tot omu, hai poate poate un pic peste medie dar faptul ca nu’s acolo unde ar trebui sa fiu nu e datorita faptului ca’mi lipseste ceva din Brain , “MANCATZASH CACIULA MATALE DE MAIDANEZ CA IO AM 4 CLASE SHIS MAI BAZAT CA TINE” …. a’ti inteles ? NU … atunci nici sa nu intrati pe blogul Avatare Messenger ca n’o sa va puteti tine … un sul de hartie si spor la prostie hihihihi !!!

P.S. Multi acum or sa zica: ete si la asta ce smecher, ne fraiereste pe noi cu numele ala , ca sa aiba vizite din google, reclama, spamm…. si io le zic: hai ma si valea in p’la mea ca aici nu e balci de maidanezi si ipocriti, ghertoi cu mintea’n doita am vazut la viata mea de’s alb in kur de’atata lins … trage’ti apa dupa voi cand iesiti, luati hartia cacaciosa cu voi ca infundati forumu cu comentarii, si lasati’ma pe mine sa’mi vad de avatarele mele si voi de SEO vostru de kkt ca SEO e un kkt ma … o sa va SEO’iti pana cand o sa PROSTITI !!! Eu vreau o revolutie ANTI-SEO mai vrea cineva ? smile.gif fara SPAMM please… adica fara P0-R-N , V-1-AG-R-A si G-A-M-B-L1-N-G si alte balarii… ala e spamm nu reclame cu cateva linkuri …

Leave a Reply

