Moderatorii de pe SeoPedia.ro , Hitleristi si Impertinenti! Jignesc in fel si chip userii pe forum.

De cateva zile mi-am facut cont pe se0pedia.ro si se pare ca moderatorii de acolo sunt cei mai impertinenti posibili din cati am vazut ! Daca cei de pe softpedia sunt cum sunt in fine ce a fost a trecut insa ei au avut de pierdut eu nu, acum am dat peste altii care’i depasesc inzecit pe cei de pe softpedia! Atat de cretini sunt unii de nu poti sa pui un post sa deschizi un subiect pana nu’si baga ei nasu si incep sa te jigneasca sa’ti rada in nas, sa puna comentarii offtopic sa ta acuze ca pui linck-uri, sa latre la tine precum cainii in haita ! Si cand vad ca nu te pot birui prin inteligenta lor ascutita precum barda fara gura incep sa dea cartonase parca’s la fotbal, adica tu joci cu arbitrul ? sa ma cac pe cartonasele lor!

Daca era un forum de profesionisti raspundeau argumentat, in mod civilizate, fara jigniri fara impertinente fara sa ma acuze de vrute si nevrute! O adunatura de spammeri vechi care acum sau convertit la alte metode mai evoluate de spamm: SEO !!! SEO e spamm alb… adica cum stim despre magie alba si magie neagra asa e si cu spamul spam alb adica SEO si spam negru adica ala de’l stim si noi!

Mai jos prezint cateva selectii din posturile debitate de spammerii de la seopedia!


Ben Boingeanu's Avatar

Ben Boingeanu
vbmenu_register(“postmenu_30276”, true);

Super Moderator

Cred ca ai inebunit tot forumul cu banii tai. O persoana profesionista nu se lauda cu ce are sau cu cu nare.

P.S. Vand cu 1k $ arhiva de avatare pentru toate gusturile.

__________________
Boingeanu Ben


mmariusel's Avatar

mmariusel

Quote:

Originally Posted by Ben Boingeanu

Cred ca ai inebunit tot forumul cu banii tai. O persoana profesionista nu se lauda cu ce are sau cu cu nare.

Mi-ai luat vorba din gura.

__________________


Ben Boingeanu's Avatar

Ben Boingeanu
vbmenu_register(“postmenu_30274”, true);

Super Moderator

Se pare ca “beutul” afecteaza grav tinerii de minte.

Quote:

Originally Posted by byrev

eu am mai zis de cateva ori ca exista solutii alternative viabile una dintre ele o am eu coapta de ceva vreme… dar e nevoie de timp, programatori si bani , ca fara ei nu putem munci, ne roade stomacul … am aproximat ~ 50 de mii de Euro si maxim 6 luni pentru Dezvoltare, Testare, Implemetare etc… iar ideea dusa acolo unde gandesc eu probabil ca valoreaza zeci de mil de $$$ , sau chiar sute !

Post aicea.

Quote:

Originally Posted by byrev

Insa no-ip stiu ca are oportunitati, garantat, 100% face ceva bani, poate nu face acum 30k , dar daca’mi fac timp de el si bag 3000$ in el peste 1 an poate face ! peste doi poate se tripleaza ! Never say Never !

Post aicea.

Te rugam sa termini cu ironiile. Incercam sa pastram acest forum profesional. Daca iti place sa postezi, fa-ti forumul tau.

__________________
Boingeanu Ben


toto's Avatar

toto
vbmenu_register(“postmenu_30000”, true);

Moderator

Pai nu mai vrei sa fii acuzat de spam sau sa fii bagat in aceeasi oala cu “baietii rai”, insa vad ca ai linuri de genul “Adult” pe pagina… So ? Pana la urma ce vrei ?

Care ar fi solutia mea ? Pai in primul rand te-as intreba care a fost motivul pentru care ai cumparat domeniul? La ce te-ai gandit cand ai luat acest domeniu? De ce nu faci un site pe tema initiala?

offtopic… Observ o nebunie cu domeniile *pedia … Ce va apucat lume sa cumparati toti domenii CEVApedia??? Este o moda, si nu m-am prins eu?! Probabil multi cumpara doar de dragul de a avea domeniu pedia…

__________________


Ciprian Sorlea's Avatar

Ciprian Sorlea Ciprian Sorlea is offline
vbmenu_register(“postmenu_30025”, true);

Moderator

Quote:

Originally Posted by byrev View Post

www.no-ip.ro , 30K $ !
Nu are useri inregistrati, nu are un trafic mare pe pagina de home insa sunt cateva subdomenii la el care cumulate poate duc la ~ cateva sute de utilizatori pe zi uneori peste 1000. Domeniul are potential garantat!

Fara revenue… si trafic nu vinzi veci un .ro cu suma asta.

Sau ma rog, nu cuiva in deplinatatea facultatilor mintale.

__________________


Ben Boingeanu's Avatar

Ben Boingeanu
Ben Boingeanu is offline
vbmenu_register(“postmenu_30175”, true);

Super Moderator

Nici daca tai 2 zerouri nu l-as cumpara. E doar un domeniu.

__________________
Boingeanu Ben


miromulus's Avatar

miromulus

@byrev, asta e sugestie? Ai postat in ultima vreme vrute si nevrute, dezgropand topicuri vechi de o jumatate de an. Uneori ontopic, de multe ori offtopic. Ai chiar atat de mare nevoie de linkuri?

p.s. parca mai era un topic identic unde ai postat ca-ti faci fabrica de arme daca nu ma insel. Te rog incearca sa ti offtopicul la minim

p.p.s. legal si normal e sa vorbesti cu proprietarul site-ului, nu sa mituiesti un student sa-ti bage un link in site-ul lui.

__________________


Krumel's Avatar

Krumel

Administrator

Toto, sursa.

byrev, tu stii ce vorbesti?

__________________


mmariusel's Avatar

mmariusel

Quote:

Originally Posted by byrev View Post

Din cate am vazut google este pentru toata lumea 1′ul Dumnezeu… e uite ca pentru mine nu este, eu nu vreau sa cred in puterea absoluta de indobitocire si indoctrinare cu GOOGLE in sange… refuz categoric si e dreptul meu. Pana la urma de ce credeti ca Google nu agreeaza link exchange, de ce credeti ca a pus tot felul de reguli pentru PR, de ce nu agreeaza anumte practici de promovare prin alte metode in afara de cele Google de trefla probabil
… pentru ca de ex eu in siteurile mele am in medie 10% trafic din google , restul din alte surse de asta, pentru ca vrea controlul absolut, monopol, cunoastere = putere! de aia … in fine.. o seara buna la toata lumea!

aah si esti fericit?


Krumel's Avatar

Krumel

Administrator

Quote:

Originally Posted by byrev View Post

aaa… si din experienta paremi’se mie sau tonul din intrebare era cam sarcastic … sau ca administrator’ti permiti sa “vorbesti de sus” !?

Cred ca mai degraba “citesti/auzi tu de jos”.

Momentan, cel mai bun trafic il aduce Google. Alte forme de promovare sint cam depasite dpdv al traficului.

Dacai ai citit ce e pe forum, poate ai observa ca sint subiecte si despre alte forme de promovare.

“userii din alte surse, forumuri, bloguri, portaluri, directoare, etc” sint cu n % mai mici decat cele aduse de pe Google sau Yahoo!.

Acum ca administrator imi permit sa iti atrag atentia ca ai facut multe posturi (cat sa iti postezi un link pe forum) intr-un timp scurt si pe subiecte destul de vechi. Nu avem nevoie de asemenea useri. Daca ai ceva de spus, spune..dar nu pentru un link.

Ptr. ca ala poate fi scos oricand daca nu ai un comportament conform.


mmariusel's Avatar

mmariusel

byrev, toti avem cate ceva de invatat. Eu spun ca faci mare greseala cand spui “eu sunt cel mai tare”, “nimeni nu e superior”

My 2 cents, poate e mai bine sa fii rezervat in ceea ce scrii. Daca vrei sa spui ceva e ok, daca sunt prostii sunt ok, dar adaca le si ridici in slavi deja e altceva.

__________________


FireEyes's Avatar

FireEyes

Ia verifica pe webarchive ! sa vezi ca le avem “INAINTE SA TE INTREB”!
Si ce ma rog “am furat” de la tine? ARATA-MI CU COPY SI PASTE!

unu ! astept raspuns cu DOVEZI CONCRETE (screenshoot)

doi la mana eu nu am asa ceva in site cum ai dat tu linkul ca sa mai castigi un backlink !
defapt postul tau a fost ca sa mai iei backlink!
esti patetic! mai bine te intorci la siteurile tale si la spamul tau zilnic cu care ne-ai obisnuit!

f**k off !

__________________


FireEyes's Avatar

FireEyes

– eu l’am scos ca sa’ti demonstrez ca nu am nevoie de backlinkul de aici a ramas al tau fara sa te acuze cineva de spamm !
– Deci ai recunoscut ca m’ai intrebat cum am facut ? deh… de ca faci incepator si eu, am sapat mai mult!
– screenshot la ce ? la ganduri ?

“aaasa …. de la mine ai furat ideea! Mai tii minte cand ma intrebai cum iau statusurile la shoutcast pe radio-online no-ip ro
Folosesti functia EXPLODE din php!!! trebe sa dai si tu o bere macar !”

AI SPUS CA AM FURAT
CE AM FURAT?
RASPUNDE LA INTREBARE!
si scuteste-ma cu gandurile tale! nu ma intereseaza!
RASPUNDE-MI LA INTREBARE! CE AM FURAT?

ps. ce sa recunosc? ca am intrebat? ! GIZAZ MAN!

fuck off nu e injuratura fuck off = slabeste-ma sau mai direct scuteste-ma!

BYREV, beside this, UNDE VREI SA AJUNGI!? ori vorbesti la subiectul topicului ori posteaza in alta parte!


zuk1. bullshit. am cont de 3 conturi separate la godaddy , unul personal si doua ale unor cunoscuti facute tot de mine cu carduri separate. niciodata nu mi-au inchis contul sau sa imi ceara masuri extra de verificare (scan la card, etc. cum fac in alte parti)
2.-
3. asa fac majoritatea. sunt o firma foarte mare, nu ii deosebeste nimic de altii aici
4. bullshit again. nu se cere decat o copie dupa un ID (de preferat buletin si nu permis de conducere si card fata/verso). astea le-ai scos din burta cu pasaport, acte de proprietate sau cont in banca.
5. cand te bagi la planuri shared stii pentru ce platesti 3,49$ pe luna pentru webhosting. daca vrei banda ta , ia un server dedicat. si daca chiar ai unul, nu inseamna ca trebuie sa tii pe el 100 de siteuri daca au trafic mare fiecare, ia mai multe servere dedicate.
6. zici ca la serverele dedicate stau foarte prost dar faci referire la cere virtuale. ia un server dedicat normal si dupa fa comparatia.
7. nu prea exista limitari (de fapt chiar nu exista) deoarce este un server self-managed
8. –
9. presupun ca inainte sa faci plata finala te uiti ce contine cosul de cumparaturi (si duratele serviciilor ptr care platesti). nu vad cum ar putea sa iti ia de 2 ori banii.
11. dureaza intre 24-72 ore. de obicei cam 24 ore fix (am schimbat la vreo 30 de siteuri cred si media e la 24 de ore)

vad ca te bucuri de tarifele de hosting de 4$ cu XXGB spatiu si XXXXGB trafic. cat dai atata face. punct

posibilitatea sa pui domenii nelimitate pe hosting de 4$ shared ? pai ce raspuns mai vrei de la siteurile alea ? eu cred ca la ele faceai referire cand spuneai de timpii de incarcare de 30 sec+
8.


Krumel's Avatar

Krumel

Administrator

byrev, pentru alte motoare de cautare, in care tu ai incredere poti incerca alt forum.
Spamul e o forma veche de promovare, probabil tu esti nou.

__________________


###################################################################################
OK cam asta a fost ceea ce s’a comentat despre mine, mai sunt si altele dar ma plictisii sa le tot dau copy/paste
Daca era un forum de profesionisti raspundeau argumentat, in mod civilizate, fara jigniri fara impertinente fara sa ma acuze de vrute si nevrute!

Ce este SEO?

SEO este o forma de a promova siteurile in motoarele de cautare prin tehnici care ocolesc promovarea calitatatii informatiei si profita de slabiciunea motoarelor de cautare pentru anumite caracteristici. SEO putem sa-l definim si ca fiind un fel de promovare prin exploit , adica profitand de slabiciunea motoarelor de cautare in anumite privinte! Chiar Google spune clar sa nu apelam la servicii de SEO sau la firme care promit ca pot influenta in vre-un fel pozitia siteurilor intr-un motor de cautare. Efectul in timp poate fi nesatisfacator si de multe ori va fi negativ! ( While Google doesn’t have relationships with any SEOs and doesn’t offer recommendations, we do have a few tips that may help you distinguish between an SEO that will improve your site and one that will only improve your chances of being dropped from search engine results altogether. NOT SEO )

Leave a Reply

