Transparenta geamurilor si aurolacii !

Nu cred ca exista bar sau restaurant in Timisoara care sa nu aiba in oferta si Transparenta smile.gif … da, si ma refer la transparenta geamurilor, extrem de transparente. Pai eu unul nu stiu cum sa ma exprim dar nu’mi sta in caracter sa ma duc la taverna lu sarbu, sa stau in aceasi incapere galagioasa cu inca 100 de burtosi sa se holbeze la mine sau nevasta-me si noi la burtile lor… wink.gif nu ca asta ar avea ceva cu transparenta de care vorbeam, nu e vorba numai de exterior ci si de interior.
Ia sa privesti din afara in restaurant… sa’mi spuneti ce vedeti. Nimic altceva decat totul, pai cum dreaq sa’ti mai inticneasca sa bei o bere sau sa mananci ceva cand te poti astepta ca in geam sa stea unul cu punga umflandu-si falcile’n ea ca o broasca hidoasa si zgaindu’se tinta la tine, doar doar de ti-o pica o firimitura din gura si pentru el … cum poti sa mai mananci ?
Dar daca sa zicem ca’ti mai faci de cap si iesi cu amanta la un restaurant bun, sa’i oferi o seara de neuitat ce faci ?
Da, desigur ca se poate sa fie de neuitat, riscand sa’ti amintesti motivul de divort… oricine care trece pe strada te ia ca din oala dintr’o singura privire !!!
Nasol, si nu e vorba numai de taverna sarbului , care e deschis de curand ci de multe altele, foarte multe… nop, eu nu intru acolo, prefer sa’mi iau o sticla de bere sau una de vin de la kaufland si sa o beau linistit la un film decat acolo… opinia mea!

Leave a Reply

