Posturi sterese din BLOG de catre admini de la SOFTPEDIA

Posturi sterese din BLOG de catre admini de la SOFTPEDIA Unde sa mai pomenit sa ai un blog, sa’ti pui propriile linkuri in el, sa postezi ce te doare si ce doresti tu atata timp cat ceea ce este acolo nu este ilegal, si sa vina un admin de pe siteul respectiv sa’ti stearga propriile posturi !? Unde sa mai pomenit asta , E doar blogul tau !!! Adica ceea ce pui acolo te priveste, iar vizitatorii nu’i stirigi in gura mare, vin singuri pentru ca gasesc ceea ce cauta la tine in blog!!! Acest lucru mi sa intamplat mie pe softpedia… asta este blogul: Softpedia Byrev Blog si dupa ce am pus vre’o 10 posturi unele dintre ele intradevar cu reclama la Avatars Galery, ma pomenesc ca’mi sterge un admin care sa sculat prea de dimineata si a zis hai sa facem varza pe aici … si mi-a ras toate posturile… ma toate !!! Cacamasi pe ele… pai…
Articolul complet aici:  BlogSpot – Softpedia Deleted Bloggers Post

Ca idee sunt curios daca si altii au patit acelasi lucru si ce parere au !
Ptr ce este un blog daca nu pentru a’ti pune ceea ce doresti in el… si daca e BLOG pai sa fie si Private ma nene… de aia e blogul meu, sa nu’si bage altii nasu in oala mea… chiar daca e hostat pe serverul lor ei lau pus la dispozitie free… deci sa fie free dar nu cenzurat : COMUNISTILOR !

Leave a Reply

